пʼятниця, 16 грудня 2016 р.

Christmas is coming або нове життя старої ялинки


Маю зараз трохи більше часу для творчості  та публікування фото, ніж останні два роки... Хоча б залюбки замість цього пробіглася околицями з песиком....  


А тепер про хороше. Стара радянська штучна ялинка нашими з Катрусею зусиллями перетворилася на вінок. Розмір чималенький, сантиметрів 25-30 приблизно.  Розібрали ялинку на гілочки, з дроту зробили каркас, створили вінок. Прикрасили стрічкою та кульками (на термоклей). Шишки покрили срібним глітером.  В моєму розумінні шишек мало бути 5, а в Катіному - 3. Зупинилися на її варіанті. Шишки зібрані власноруч влітку в Чорноморську (Іллічовську) по дорозі на море. 
Свято наближається. Сподіваюся, буде ще час і натхнення публікувати інші роботи (як виявляється, їх чимало неопублікованих).
Але якщо хтось запропонує мені цуценя вельштерєра, я з радістю закину всі рукотвори, блог і присвячу час вихованню маленького веселого пухнастого друга з рудою мордою (інші породи  - не планую)




3 коментарі:

  1. Олю, сумно читати, що песик ваш вже біжить разом з іншими... десь. Розумію тебе. Бажаю якнайскоріше знов обійняти маленького пухнастика с мокрим носиком!

    Показуй свої роботи, бо дійсно давно не бачили їх. Стара ялинка отримала нове актуальне життя, ви молодці! (а я бовдур, забула шишок назбирати восени...)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую,
      може з тобою шишками поділитися?

      Видалити
    2. чом би й ні, якщо це тільки вашим запасам це не зашкодить? у січні в мене напруга спаде, можемо десь в тебе біля роботи перетнутись, кави сьорбнути (я пригощаю, звісно :))

      Видалити