вівторок, 23 лютого 2016 р.

Синій кінь



Реалізувала ще одну маленьку мрію. Такі чарівні маленькі коні-гойдалки, розфарбовані або задекоровані іншим чином, подумки повертають нас у дитинство. 


Написала і задумалась.... в дитинстві у мене був білий кінь. З історією. Хто пам'ятає, був в Києві магазин Казка. Тепер він теж є, але називається Нова казка. Там продавалися іграшки. Багато. У маленької дитини розбігалися очі - хотілося все, а ще дужче дострибнути до полички, де викладена вся ця краса. 
Ось одного разу, коли ми зайшли до того магазину, бабуся вирішила купити мені повітряного змія. Чесно кажучи, я тоді взагалі не знала, що це таке, як працює і навіщо мені потрібно. Поки вона стояла в черзі на касі, я ЗНАЙШЛА СВОГО КОНЯ!!!! Білого. Обняла міцно-міцно і повідомила всьому магазину, що без цієї тварини я нікуди не піду.  Ні, я ніколи не вимагала у батьків іграшок... Не влаштовувала скандалів в магазинах, як це зараз роблять деякі діти... То було кохання з першого погляду, мені просто дуже був потрібен кінь.
Кому подарували коня, коли я виросла, на жаль, не знаю. А шкода. Зараз пошукала в інтернеті - знайшла ніби схожого. А у вас був в дитинстві кінь?

7 коментарів:

  1. Гарний коник!!!
    В мене був коник і ще є. Я його зберегла, а тепер моя донька збирає коників :)

    ВідповістиВидалити
  2. Оля, як гарно ти коника задекорувала! Любуюсь :)

    ВідповістиВидалити
  3. Гарненький, навіть трошки казковий коник!
    Я памятаю магазин "Казка", рідкісні поїздки туди були справжнім святом,)) бувала там тільки в дитинстві, а в сучасному магазині не довелося.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, дівчата, всім за теплі слова конику.

      Видалити
  4. Коник похож на расписной пряник.Вкусно смотрится.

    ВідповістиВидалити
  5. Гарний коник вийшов!
    В мене коника не було, але той магазин мені дуууже подобався. Весь час просила батьків туди поїхати)

    ВідповістиВидалити