субота, 13 лютого 2016 р.

Стим-лис

Кожному, хто практикує декупаж, так чи інакше хочеться спробувати себе в різних стилях. І заради самовираження, і заради освоєння нових технік, матеріалів та прийомів. Думаю, стим-панк є одним з тих стилів, який вписаний у плани у багатьох. Він цікавить, приваблює і казковістю, і можливістю використання певних механічних, отже, чоловічих елементів (якщо подумати. то наші чоловіки наврядчи розуміють шеббі, прованс і інши подібні витончені стилі у декупажних роботах та декорі взагалі).
Отже - я спробувала. Враження, чесно кажучи, різні...Незавжаючи на тривале бажання зробити роботу в такому стилі, інтуїтивно відчуваю, що це не мій стиль. Як мінімум я тепер не можу знайти місце в домі, де б ця робота адекватно виглядала. 
Разом з цим, спробувати було цікаво. Використала лазерну роздруківку, 2фазний кракелюр, фарби, контури та чіпборд від Вензелика. 
 (Пошепки - мені просто лис сподобався. Він дуже пухнастий і красивий)

1 коментар:

  1. Стімпанк не мій стиль і я його інколи не розумію), але твій лис крутий! ;-)

    ВідповістиВидалити