субота, 6 червня 2015 р.

Листівка (по мотивам Гапчинської)

Темп життя останнім часом такий, що не дуже встигаю ні творити, ні фотографувати та обробляти фото. Навіть на рукодільну зустріч до Алусика не встигла, хоча хотілося. Вибачте, дівчата.
Але інколи швидко-швидко робиться щось, наприклад ось така листівка. Центральним її елементом є картинка з коробки від цукерок з малюнками Євгенії Гапчинської. Знаю, що далеко не всі люблять її роботи, але чимало таки прихильників. Тому я залишила такі картинки і вирішила пустити їх у справу. Вся кольорова гама листівки побудована на мотивах основного малюнку та власне подарунку, який теж був в салатових тонах. 
Як на мене, я добре потренивалася. Може не все бездоганно, але я ще продовжую набивати руку і тренуватися. 

7 коментарів:

  1. Оля. я хоть и не любитель Гапчинской,но получилось очень мило

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо, я старалась. А как для меня, работы у Гапчинской хорошие. Просто их очень уж много стало везде.Будто и нет других художников.

      Видалити
  2. Гарненька листівка )) Картинка і декор разом дуже органічні :)

    ВідповістиВидалити
  3. я з тих, хто любить Гапчинську:))) листівка вийшла чудова, яскрава і літня:)

    ВідповістиВидалити
  4. Гарненька! Для мене вона бездоганна!

    ВідповістиВидалити
  5. Гарна листівочка! Я не велика прихильниця Гапчинської, хоча її малятка дуже милі. А більш за все її не люблять інші дитячі художники за дуже вилику комерціалізацію:)))

    ВідповістиВидалити
  6. дякую, дівчата. надихнули творити далі.

    ВідповістиВидалити