пʼятниця, 6 березня 2015 р.

Обкладинка весільного скрапальбому

Ось і завершується скрап-проект La Femme. В рамках цього проекту я зробила частину сторінок для свого весільного альбому і на завершення  - обкладинку.  Зібрала альбом на кільцях, адже є ще надруковані фотокартки і я планую продовження. На сьогодні маю 11 розворотів і планую ще десь стільки ж.
Обовязковими елементами декору обкладинки мали бути троянди та лист. У мене є фоновий папір та вирізані з нього квіти - троянди. А листівка сховалася в лівому куточку (кілька поштових написів та штемпель таки видно).  
Використаний картон, скрап-папір, мереживо, білий контур, брадс, кришталева паста через трафарет-метелик. Можете роздивитися деталі. Для мене це багатошаровий проект. В деяких місцях 7-9 шарів, що мені не притаманно. 
Дякую, Тетяно, за натхнення. В будь-якому разі я істотно просунула вперед свій весільний скрап-проект, багато чому навчилась (бо просто спробувала). 






 

І нагадаю, які саме сторінки зробила в межах цього проекту.









2 коментарі:

  1. Оля, альбом получился очным,ярким. Впрочем, это черта всех твоих работ.Удачи в дальнейшем освоении скрапбукинга.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо. Интересное сочетание, конечно, шебби + ярко.
      но опыт мне самой понравился. многое поняла в скрапбукинге, а раньше мне это был неведомый зверь.

      Видалити