понеділок, 9 лютого 2015 р.

Фломастером по чашках

Для прихильників моєї скляної творчості покажу наш спільний домашній проект - розпис чашок для щоденного вжитку. Добрий дідусь мороз приніс мені фломастери для розпису скла та кераміки і ми їх випробовували. Знаєте, чому мені дуже хотілося саме фломастери? Бо це найстійкіший з відомих мені засобів для розпису скла. Витримує навіть посудомийну машину і дуже гарно, між іншим.

Власне, ті чашки, які ви зараз побачите, це пробні екземпляри на стійкість малюнку, а також чудова гра, залучення дитини до творчого процесу із користю.

Ну і подарунок дідусеві від онучки також. Пам'ятаю, в дитинстві у нас був журнал Бурда моден, де пропонувалося з дітками намалювати собі картинки на чашках.  Для мене це було дивом - хіба фломастери тримаються на посуді? Тому я була впевнена, що донці сподобається. Єдине з чим виникла проблема - так це з пошуком білих чашок в магазинах.  Тому ми купили в тому числі чашку з дівчинкою та з літачком з серії "розмалюй сам" - вже з чорно-білим малюнком. 









Ну і найцікавійше - у мене сьогодні ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ. Мені захотілося відмітити його саме таким постом: яскравим, скляним і про творчість з дитиною. Дякую, що читаєте.

11 коментарів:

  1. Оля, від щирого серця вітаю з Днем народження! Міцного здоров"я тобі, щастя, натхнення! :)
    Чашки чудові в вас получилися! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Ольчик, вітаю з Днем народження!!! Бажаю здоров'я, радості, миру, натхнення, кожного дня відкривати для себе щось нове і цікаве!
    Чашки у вас з донечкою вийшли дуже позитивні, яскраві! Я й не знала що є такі фломастери))

    ВідповістиВидалити
  3. Чудесные чашки. Фломастеры действительно находка - удобны в использовании, не надо раскладываться и грязь разводить как с красками, кисточками, баночками с водой...

    Оля, с днем рождения! Здоровья, счастья, мира! Исполнения всех мечт!

    ВідповістиВидалити
  4. Оленька, с Днем Рождения!!!!!! Здоровья и удачи твоей семье и твоим близким! Будьте вместе!!!!!

    чашки великолепные!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Ще тільки почавши читати пост, я подумала, що він просто має передувати якимось радісним новинам, такі теплі, яскаві, життєрадісні речі ти показала! І не помилилась )) Ольчику, з днем народження вітаю тебе, нехай такими ж чистими сяючими барвами буде розфарбовано кожен день твого життя :)

    ВідповістиВидалити
  6. Какие замечательные чашечки!
    Оля поздравляю тебя с днем рождения! Всего тебе самого замечательного!

    ВідповістиВидалити
  7. Девочки, спасибо большое. Очень приятно.

    Усім щиро дякую.

    ВідповістиВидалити
  8. Оленька, з Днем Народженням! Нехай всі твої мрії здійсняться, а найсміливіші сподівання будуть втілені в життя! Щастя, здоровья, натхнення й солодкого життя!)))

    ВідповістиВидалити
  9. с деньчиком , дорогая)))) и чтоб в твоей жизни все было так ярко и красочно, как этот пост) здоровья и вдохновения, Катина мама))

    ВідповістиВидалити
  10. Олечка, с Днем Рождения!!! Крепчайшего здоровья, любви и поддержки от родных, творческого вдохновения и пусть каждый день приносит свою радость! Исполнения заветных желаний!
    Чашки получились здоровские! Представляю КАК дедушка обрадовался!

    ВідповістиВидалити