вівторок, 3 лютого 2015 р.

Лаванда

В дитинстві широко відому пісню про лаванду я співала на космічний манер: "скафандра, горная скафандра...". Потім виявилося, що це квітка, що вона має витончений аромат та зараз досить популярна серед хендмейдерів. Не можу сказати, що я палкий прихильник Провансу та  лаванди як одного з символів цієї місцевості та стилю, але нещодавно таки створила роботу з цією квіткою.
Зворотній декупаж 2 серветками, бісер на клей для мозаїки по канту (дякую Тоня за запаси бісеру). 


І трохи роздумів. Передивилася власні пости останніх часів. Дуже мало скла. Але мені здавалося, що це мій головний напрям творчості. Так чи інакше, я повертаюся до скляних робіт.І фетр, і дитячі іграшки, і скрап - це добре, але відчуваю, що по духу це не зовсім моє.  Це творчі експерименти, пошуки чогось нового. Але в жодному з цих видів творчості я не відчуваю такого захоплення та емоційного піднесення, як зі склом. Сама фактура скла, його гра на світлі дають мені творчий поштовх, натхнення. 
Власне, я звернула на це увагу  в дні посилення бойових дій на Сході нашої країни. Аби діяти, аби жити далі, щось робити для рідних, для постраждалих, аби просто жити далі, новини треба переварити і відпустити... Треба думки розкласти по поличках, навести у них лад...  В такі психологічно важкі моменти мої руки тягнуться до фарби та скла.  Неодноразово читала у дівчат, що хтось лікується вишивкою.  Мабуть, кожному своє...  Мої творчі ліки - скляні.
На столі ще кілька скляних робіт різного ступеню готовності. Кому цікаво - слідкуйте за постами. 

12 коментарів:

  1. Ой, ну красотища!!! Очень оригинально!!! Жду новых работ и постов!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Очень приятно. Постараюсь удивлять и дальше

      Видалити
  2. Оля. тарелочка получилась симпатичная. Только жаль. что фото одно. Хотелось бы венок. разглядеть поближе.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо. В следующий раз исправлюсь. Даже не думала, что тут будет мало 1 фото. Поверхность то плоская, все вроде видно (и недостатков НЕ видно...)
      В следующий раз буду стараться делать больше фото

      Видалити
  3. Красивая тарелочка!
    А я забросила свои тарелочки...:(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо. А я какраз к тебе заглянула, тарелочки пересмотрела.....Зря забросила. Красиво получалось.

      Видалити
  4. Симпатичная тарелочка, наверное за летом соскучилась?))), фоновая салфетка одна из моих любимых)). Давай больше фото и жду новых работ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо. За летом - нет, не соскучилась. Я вообще-то снега хочу. Мы еще не налепились снеговиков, не накатались на санках и снежколеп не испытали.
      Очень случайно наткнулась на этот веночек и обратила внимание, что он неплохо ложится по размеру тарелки...А в мыслях было пейзаж какой-то на тарелке надекупажить.... Часто так бывает, что мастер думает одно, а работа живет своей какой-то жизнью.
      Как уже писала выше - буду пробовать делать больше фото (но это занимает больше времени и реально не всегда получается....)

      Видалити
    2. Оль, не сдержалась, чтоб не написать, ну надо же природа услышала тебя))), кто снега хотел?))) Думаю, сегодня вы как и мы накатались на санках)))

      Видалити
    3. Мы лепили снеговика и испробовали снежколеп для изготовления пирожных. И собака изображала "козлика" подпригивая сразу на 4 лапах.
      Санки - возможно, сегодня продолжим в этом направлении.

      Видалити
  5. А я поклонник лаванды. Купила летом литровую банку травы - запах ммм... Красивая тарелка! Будем ждать дальше тарелочки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо. С такими тарелками - основная проблема в заготовках.
      Не так часто удается пополнить запасы....
      Но работы, безусловно, будут... разные...

      Видалити