неділя, 18 січня 2015 р.

Весільний альбом: сторінки з трояндами та серцями

 За завданням спільного проекту зробила сторінки для весільного скрап-альбому. Обов'язкові елементи - троянди та серця. Наживо мені самій подобається дуже (фото не передає справжні кольори), хоча по стилістиці сильно відрізняється від зразка автора. Стиль та шлях у кожного свій і нічого поганого в тому, що у мене не так як у інших, немає.....Мої сторінки більш лаконічні, що обумовлено здебільшого загальною стилістикою альбому, яка вже склалася (бо це вже десь 10 розворот). 
На першій сторінці вмістилося 4 фото (3 горизонтальні та 1 вертикальне)



 На другій сторінці 6 фото. І 2 рівні відкривання. Особливо мені подобається атласна стрічечка і трояндочка, які точно передають колір квітів букету нареченої....


Трохи дивною була для мене кількість переглядів посту про скрап-сторінки. Вона в 4-5 разів перевищує кількість переглядів постів іншого змісту. І все-таки, скло я люблю більше. Трошки поскрапила та руки потягнулися щось скляне витворити....  Сподіваюся, у моїх скляних робіт теж є свої прихильники.

4 коментарі:

  1. Как интересно открываются окошечки с фото ! Мило и красиво !

    ВідповістиВидалити
  2. Така кропітка робота! Справді, ніжна. :) А як винахідливо ти все засекретила... :)

    ВідповістиВидалити
  3. Оля тут http://myneedlework.blogspot.com/2015/01/blog-post_29.html написала про одну чудову керамічну яліночку, яка оселилась у нас! Велике Вам дякую!

    ВідповістиВидалити