понеділок, 6 жовтня 2014 р.

Сад каменів (домашні ігри з дітьми)

В магазинах подарунків можна знайти таку річ як "сад каменів" - таця, пісок, кілька камінців, граблі та ще якась фігурка.... Може, для Східних країн це і несе певне філосовське навантаження, але нам - європейцям - здебільшого ця філософія не близька. Разом з цим - зачаровує. Можна щодня щось створювати нове, креативити, займатися "ландшафтним дизайном", не виходячи з дому. Іграшка виявилась заспокійливою, медитативною та креативною. Але...! Ми суттєво доповнили базовий набір каменями, мушлями, марблсяами та мініатюрними фігурками з різних джерел. І стало ДУЖЕ ЦІКАВО. Граюся і я , і доня. Можу сказати, що для моєї активної дитини режим "залишити батьків в спокої на 10 хвилин" - це досягнення. А вона таки залишає мене на ці 10 -15 хвилин і самостійно створює нові композиції.
Наш базовий набір (фото з інтернету, а наш - саме такий).

Трохи фото. Мої композиції та трохи Катрусіних.














Цей та наступний - Катрусіни композиції


Моя спроба зробити Стоунхендж
Запаси  чарівного каміння

6 коментарів:

  1. Оля, я не поняла, это у вас все же готовый набор, или вы сами смастерили? Мы с дочкой посмотрели, она мне показала какие ей камешки понравились больше всего. Классно, очень понравилась идейка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, добавила в начало фото базового набора. Остальные камни - наши сокровища. Есть розовый кварц. Есть шоколадного цвета камни с Фиолента (Севастополь 2006 - это украинские морские камни), есть наши находки камней из других мест: зеленый из Гаспры. Основная крашеная часть - куплены в магазине камней, но это какие-то искусственно крашенные минералы. Марблсы - они и есть марблсы. Обкатанные морем стекла - из Ильичевска.

      Оля, твой сын мог бы тебе про наши камни рассказать даже по фото... Может я о них что-то новое узнаю. К примеру, что это за камень с зеленым элементом (снят крупным планом перед марблсами).

      Видалити
  2. Який простір для творчості та релаксу ))) Мені така чудова річ потрібна просто зараз! І неодмінно з різнокольоровими камінчиками - приєднуюсь до питання Ольги, вони у наборі чи придбані окремо?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Описала выше. Для тебя - разноцветные камни куплены в Дримтауне 1 линия на 1 этаже ближе к Минской. Там магазин камней и у них на какую-то сумму можно из огромной лодки нагрести кучу цветных камней - сколько влезет в стаканчик (ну. как бабушки семечки продают).

      Видалити
    2. Семен Семеныч, про этот магазин я совсем забыла, хотя пару лет назад покупала там коллеге подаруночок! Будем грести камушки в кулечки :)

      Видалити
  3. very pretty! I enjoy looking at your posts very much! cute sylvanian families photos as well. :)

    ~ Julia

    ВідповістиВидалити