четвер, 2 жовтня 2014 р.

Поєднання малинового-синього з салатовим

Чи поєднуються, чи гармонічно виглядають разом малиново-синій та салатовий (яблучно-зелений)  кольори? Я і сама думаю, що не дуже, нібито... Тобто... складно поєднуються.
Але про це я подумала вже після завершення свого спонтанного дизайн-проекту.
 Справа в тім, що у мене з'явилося робоче місце і я вирішила його прикрасити стаканчиком під олівці та коробкою (для контурів та фарб). В роботу пішов колишній светрик малинового кольору. І він так доречно поєднався із гудзиками синього кольору  (там балерина в малиновій сукні).



 А потім.... Потім я побачила, що на моєму столі переважають салатові речі. Хоча й малинових теж трошки знайшлось. Ось така історія.


А ще нагадую, що я розігрую цукерочку.  Новорічну.

1 коментар:

  1. Оля, если салатовы преобладает, то малиновый его только долняет. Главнле, чтобы его (малинового) не было слишком

    ВідповістиВидалити