вівторок, 5 серпня 2014 р.

Я подарую тобі квіточку

Кохання - воно скрізь. У великих, у маленьких. В маленькому, мініатюрному світі теж дарують квіти коханим, ходять один з одним на прогулянки спекотним літнім вечором. Кохання змінює світ, робить його краще.
Кохана, ця квітка для тебе. Я люблю тебе.

Дякую, мені так приємно. Ти найкращий чоловік, такий уважний.,
так приємно бути твоєю дружиною. Ти знаєш, які квіти мені подобаються.

І ще кілька фото з прогулянки  (це все на моїй дачі)
Коханий, це що за ялинки такі ? Так густо ростуть і зовсім не колючі. 


Ось тобі колюча рослина - троянда. А чому ті ялинки не колючі, не знаю. Я ж не агроном.


Хм, це млин чи водоспад? В таку спеку я жалкую, що під ним не можна скупатися. Треба буде його полагодити.
Коханий, підтримай мене. А то лапки стомилися по таких каменюках ходити. Вже, мабуть, час додому.

Для тих, хто думає, що мене занадто затягнула їжачина тема, повідомляю: роботи в напрямку декорування скла та кераміки, декупажу, пошиття одягу для ляльки ... ведуться.  І незабаром я покажу нові роботи. Але це потребує більше часу як на виготовлення, так і на обробку фото. То ж почекайте.
Так склалося, що доня моя майже весь липень провела з бабусями. А коли ми знов зустрілися, так захотілося погратися разом. Ажде ми (дорослі) - теж діти.
Гарно вам дня. Та до нових зустрічей.

6 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Дякую. Сподіваюсь, нові пригоди також будуть цікавими... Взагалі, я думаю, багато в яких блогах яскравими героями є коти або інші домашні тварини. Ну. котів у мене немає і не буде. То чому б їжачкам не стати такими персонажами для цікавих історій.

      Видалити
  2. Оля, ежики очень милые и истории про них замечательные!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо. будут еще... тк я сейчас пока дома, есть время и вдохновение писать посты.

      Видалити
  3. Да мы дети, как вы трогательно играете ждем продолжения, ежики милейшие!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну и замечательно, что нравятся. Будет некая пауза, тк сеть домашняя не работает и не могу фотки сбросить. Но потом еще обязательно будут ежиные истории.

      Видалити