четвер, 24 квітня 2014 р.

Важливе щодо цього блогу / о важном (про блог)

Нарешті дійшли руки навести лад у своєму блозі (майже). Може вже хтось помітив, переходимо на державну мову (зміна деяких назв та картинок потребує часу). Я не збираюсь нікому нічого доводити. Просто зараз мені видається, що так треба вчинити.
Пояснення є у шапці блогу. Там новий запис такого змісту: Мій блог здебільшого присвячений речам ручної роботи, а також вихованню дітей. Тривалий час він був російськомовним через те, що багатьом його читачам доводилось би докладати зусилля до розуміння тексту українською мовою. Але часи змінюються. І хоч я в житті двомовна людина (і україно-, і російськомовна), і етнічно маю як українські, так і руські, і булгарські і ще багато які корені, та на сьогодні мені хочеться вести блог мовою українською.
Зокрема, аби нікому не здалось, що нас треба захищати від нас самих.
Тому пости будуть українською. Коли буде час - з перекладом на російську і на англійську (якщо руки дійдуть). Коли ні - користуйтеся перекладачем. З часом налаштую і інтерфейс блогу.

Зміст майже не зміниться. Адже життя триває і в ньому багато багато цікавого окрім політики. Основним наповненням блогу лишатимуться роботи з декорування скла та кераміки, декупаж та розвиток і виховання дітей.  
Буду рада всім. Хто не володіє українською -  для вас підняла вгору кнопку перекладу.

З повагою та вдячністю за розуміння
katenkinamama

Те саме російською: Наконец дошли руки перенастроить блог (почти). Может уже заметили, пеереходим на государственный язык (изменение некоторых названий и картинок требует времени). Я не собираюсь никому ничего доказывать. Просто мне кажется, что сейчас нужно поступить именно так.
Пояснения появились в шапке блога. Там такой текст: Мой блог посвящен вещам ручной работы и воспитанию детей. Долгое время он был русскоязычным для его доступности русскоязычному населению. Но времена меняются. И хотя в жизни я 2язычный человек (и украино-, и русскоязычный), и несмотря на этнически и украинские, и русские, и булгарские и еще много какие корни, на сегодняшний день мне хочется вести блог на украинском языке. В частности, чтоб никому не вздумалось защищать на от нас самих.
Поэтому посты - на украинском языке. Когда будет возможность - будет перевод. Если нет, пользуйтесь переводчиком. Со временем настрою и интерфейс блога.

Содержание блога практически не поменяется.Жизнь продолжается. В ней много чего интересного кроме политики.  Основным наполнением блога  будут работы по декорированию стекла и керамики, декупаж, развитие и воспитание детей. Буду рада всем. Кто не понимает по украински - для вас подняла вверх кнопку перевода. Если будет время - буду дублировать текст на русском, возможно английском и французском, если вспомню его).

С уважением и благодарностью за понимание.
katenkinamama


4 коментарі:

  1. Оля,с кнопочкой прекрасно все читается,не переживай.читаем же блоги на польском и др.языках

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я и не переживаю.Пол дня возилась со сменой интерфейса. Не знаю, как банер поменять, точнее текст на нем перевести.
      Просто решила написать такой пост, чтоб никого не удивляли изменения. А там, глядишь, и рукоделки выкладывать начну.

      Видалити
  2. Вітаю! У мене блог народився українською, хоч я вільно розмовляю російською теж. Але я одразу вирішила: нехай мій блог в першу чергу буде для українців, адже я громадянин України. Але з подивом зрозуміла, що мій блог читають у 37 країнах світу, тож напевно, перекладають... ЦІкавого життя Вашиму блогу! Успіхів! Щасти!

    ВідповістиВидалити